Chat with us, powered by LiveChat

Op deze pagina vindt je een korte instructie over het bijwonen van een Infoland webinar. Om de presentatie op uw PC of Mac te laten verschijnen gebruiken wij het programma Cisco WebEx Events. Het enige wat je hiervoor nodig hebt, is een internetverbinding en computerspeakers/ koptelefoon.  Als dat niet lukt dan kun je ook gebruik maken van de mogelijkheid om in te bellen om de spreker via de telefoon te horen.

Stap 1.) WebEx verbinding starten

In de bevestigingsmail van uw aanmelding voor de webinar vindt je een link met de tekst “Deelnemen aan het webinar”, klik op deze button.  Of klik op de button hieronder.

Stap 2.) Deelnemen aan sessie

Wanneer je nog niet kunt deelnemen krijg je onderstaand scherm. 10 minuten voor de presentatie krijg je de mogelijkheid om daadwerkelijk deel te nemen aan het webinar.

Nu deelnemen aan gebeurtenis

Stap 3.) Tijdelijke toepassing toestaan

Vervolgens zie je een melding. Kies hier voor “Gebruik tijdelijke toepassing” en klik vervolgens op “toestaan”.

In het vervolgscherm ziet u onderaan wederom een melding. Kies hier voor de optie “uitvoeren”.

Stap 5.) Audioconferentie instellen

Klik op ‘Bellen via computer’ om via je computerspeakers/koptelefoon deel te nemen aan het webinar en doorloop de stappen die op je scherm komen.

Inbellen via een telefonische vergadering

Mocht het ‘bellen via computer’ niet lukken dan kun je ook telefonisch deelnemen aan het webinar. Klik hiervoor op ‘Ik ga inbellen’ en volg de instructies die naar voren komen.

© Infoland B.V. 1998-2018