De software van Infoland is eenvoudig in gebruik en storingen komen weinig voor. Juist daarom wil je kunnen rekenen op goede en vriendelijke ondersteuning op het moment dat je wél een vraag hebt of een storing ervaart. Dat begrijpen wij. Daarom investeren wij al meer dan 15 jaar in onze professionele Servicedesk. In eigen huis, in nauw contact met onze software-ontwikkelaars en ICT-specialisten, en met een extra portie klantgerichtheid.

Servicedesk

  • Via onze Support-website (inloggen vereist) kan je 24/7 vragen en storingen aanmelden, de status van jouw tickets bekijken, en reageren op tickets die al bij ons in behandeling zijn.

  • We stellen samen de juiste prioriteit vast voor jouw melding, en geven je vervolgens regelmatig een statusupdate.

  • Eenmaal opgelost checken we altijd nog even of je echt tevreden bent met ons antwoord. 100% tevreden klanten, daar gaan we voor!

Applicatiebeheerdesk

  • Software van Infoland kenmerkt zich door eenvoud én flexibiliteit. Het maximale resultaat behaal je als de software perfect aansluit op jouw organisatie en werkwijze.

  • Een goed opgeleide applicatiebeheerder, die regelmatig in de software actief is, is essentieel om dit mogelijk te maken.

  • Heeft jouw organisatie even geen goede applicatiebeheerders aan boord, of beleg je dit sowieso liever extern? Geen probleem! Onze Applicatiebeheerdesk biedt dan uitkomst.

  • Vertel ons wat je wilt bereiken en onze professionals zorgen voor de bijbehorende en optimale inrichting van de software.

Welke afspraken maken we met jou?

Wij houden van duidelijkheid. Daarom hebben we in heldere bewoordingen opgeschreven hoe wij onze service & support georganiseerd hebben en waar je dus op kunt rekenen: onze Service Level Description.

Omdat we honderden organisaties bedienen, sluiten we niet met iedere organisatie apart een service level agreement (SLA). Mede door die uniforme aanpak kunnen wij iedere klant een heel hoog service level bieden.

Wie verifieert onze kwaliteit?

Topkwaliteit, daar gaan we voor. Om ons scherp te houden én onze kwaliteit aantoonbaar te maken, zijn wij ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en laten we onze operationele kwaliteit, processen en beheersmaatregelen jaarlijks verifiëren door DNV GL.

Wij staan voor je klaar!