Chat with us, powered by LiveChat

Even voorstellen…

[xyz-ips snippet=”blog-meta”]

Op maandag 12 maart is Hiewwaiy Kwok bij Infoland gestart. Zij gaat het Marketing & Intelligence team versterken in haar rol als Community manager. Benieuwd wie zij is, wat ze precies bij Infoland gaat doen en wat haar geschikt maakt voor deze functie? Lees dan snel verder!

Wie is Hiewwaiy Kwok?
Hoi! Ik ben Hiewwaiy. Mocht je je afvragen waar deze ‘’exotische’’ naam vandaan komt: mijn roots liggen in China. Het land waar mijn lieve ouders vandaan komen. Je spreekt het trouwens uit als Hie-wee. Waarom? Dat weet niemand 😉

Ik ben zelf geboren en getogen in Veldhoven. Hier woon ik momenteel samen met mijn man Jimmy en onze twee schatten van dochters. Samen vormen we een druk en actief gezin: we ondernemen veel en gaan graag nieuwe avonturen tegemoet. Als het even kan, nemen we ook graag familie en vrienden mee. We houden namelijk van gezelligheid! Zelf word ik het meest blij van reizen, uiteten en alles wat te maken heeft met zang, dans en muziek. En natuurlijk (heel cliché) mijn twee dochters!

Welke rol ga je bij Infoland vervullen?
Ik mag mezelf de Community manager van Infoland noemen. Dit is een zeer veelzijdige functie. Wat ik voornamelijk doe, is het verbinden van onze klanten. Dat doe ik o.a. door een online platform te creëren, waar klanten elkaar kunnen vinden en kennis kunnen uitwisselen. Op deze manier willen we onze klanten nog meer in hun kracht zetten. Zij zijn uiteindelijk namelijk degenen voor wie we het allemaal doen!

Wat heb je hiervoor gedaan?
Ik heb hiervoor verschillende marketing- en communicatie rollen vervuld in grotere organisaties. Van het activeren van interne medewerkers tot het opzetten van marketingcampagnes. Wat hierbij steeds centraal stond, was het vertalen van een strategie of inzicht naar concrete uitvoerbare plannen. Daarbij was het creëren van interne draagkracht een belangrijke factor.

“Analyseren, projectmanagement, creatief bezig zijn en onder de mensen zijn.
Daar krijg ik energie van!”

Wat is je eerste indruk van Infoland?
Wat een open en ambitieuze organisatie! Ik vind het gaaf om te zien dat een (voor mij) relatief kleine organisatie zo’n impact heeft. De mensen hier zijn slim, ambitieus en toegewijd. Combineer dat met de Brabantse gezelligheid en je hebt een top organisatie te pakken!

Hier stond ik echt van te kijken!
Met het schaamrood op de kaken: dat ik Infoland niet kende terwijl ik toch al 30 jaar in Veldhoven woon. Hier zegt men wel eens: ‘’We zijn het best bewaarde geheim van Veldhoven’’. Als je het mij vraagt, is het hoog tijd om dit geheim te onthullen aan de rest van de wereld. Iedereen mag weten wie Infoland is en wat voor moois wij aan klanten kunnen bieden!

Zonder mij zou Infoland…
… een schaap met 7 poten missen.  Dit stond letterlijk in mijn functieomschrijving! Mijn functie is namelijk erg veelzijdig en ik werk samen met collega’s van alle afdelingen. Aan mij dus de taak om het overzicht te bewaren en zaken goed te coördineren. Dit met als doel om onze community optimaal te kunnen bedienen, nu en in de toekomst.

Dit wil ik nog even kwijt!
Binnen Infoland gaat community management een hele belangrijke rol spelen. Dat is heel gaaf, omdat we hiermee echt onze klanten centraal kunnen zetten. Ben je nou benieuwd hoe ik dit vorm ga geven? Kom dan op 12 juni naar onze jaarlijkse iCumulus gebruikersdag. Daar vertel ik je graag meer! To be continued dus 😉

Hiewwaiy Kwok is onze ‘’exotische’’ Community manager. Haar doel: klanten met elkaar verbinden zodat ze volledig in hun kracht staan.
© Infoland B.V. 1998-2018