Klanttevredenheid verhogen dankzij Lean Six Sigma

Lean Six Sigma – methode

De Lean Six sigma is een methode om de klanttevredenheid te verhogen door de juiste snelheid en kwaliteit te leveren. Dit doe je door continu bezig te zijn met kwaliteits- en efficiëntieverbeteringen en kritisch te kijken naar de processtappen. Door in te spelen op wat de klant écht belangrijk vindt en processtappen te evalueren, ben jij in staat om doorlooptijden te verkorten, kosten te reduceren, kwaliteitsverbetering door te voeren, klanttevredenheid te vergroten en organisatie breed te verbeteren. Je brengt niet alleen alle bedrijfsprocessen gestructureerd in kaart, maar kunt ook voorspellen wat de uitkomst ervan wordt.

Dankzij de Lean Six Sigma methode …

  • Stel je de klant centraal;
  • Lever je toegevoegde waarde voor de klant;
  • Elimineer je defecten;
  • Verlaag je kosten;
  • Lever je op tijd;
  • Creëer je processnelheid;
  • Verhoog je de kwaliteit;
  • Werk je aan een efficiënte en effectieve samenwerking;
  • Verbeter je continu.