Efficiënter, slimmer en veiliger
Efficiënter, slimmer en veiliger
Vergroot de meldingsbereidheid binnen jouw organisatie dankzij een laagdrempelig en gebruiksvriendelijk meldsysteem. Hiermee kunnen medewerkers sneller incidenten, onveilige situaties, klachten of suggesties melden, en dat stelt jou in staat om continu verbeteracties door te voeren. Dankzij de Zenya Capture app krijg je grip op risicovolle situaties en verminder je het aantal incidenten.
Even geen internetverbinding? Geen probleem. Meldingen worden vanzelf afgeleverd zodra je weer verbinding hebt.
Iedereen kan, zonder aanvullende kennis, de app gebruiken.
Je krijgt alleen de vragen te zien die passen bij het type melding of de locatie.
Meldingen direct maken, waar je ook bent.
De melding wordt duidelijker met aanvullende informatie, zonder dat dit extra moeite kost.
Laat je gegevens achter zodat wij je binnen enkele minuten jouw inloggegevens kunnen doorsturen voor de gratis trial omgeving van de Zenya Capture app. Ontdek zelf in no-time hoe makkelijk het werken met de Zenya Capture app is.
Voor iedereen die niet (altijd) vanuit een pc werkt, maar wel regelmatig bedrijfsdocumenten raadpleegt, is de Zenya Search App dé oplossing. Hiermee heeft iedereen altijd en overal de laatste versie van documenten en processen bij de hand. Zoeken is net zo eenvoudig, zo heb je de juiste informatie in no time gevonden.
Interactieve documenten maken het doorzoeken van ellenlange documenten nóg gemakkelijker: aan de hand van een aantal slimme vragen wordt alleen de op dat moment relevante informatie getoond.
Even geen internetverbinding? Geen probleem. Documenten worden automatisch opgeslagen op je smartphone, zodat je altijd je documenten bij de hand hebt, waar je ook bent.
Iedere gebruiker heeft de meest gebruikte documenten direct bij de hand dankzij de zoek- en favorietenfunctie.
Vanuit de app meld je eenvoudig aan de documentbeheerder dat informatie niet (meer) klopt.
Altijd de juiste informatie doordat je op de hoogte wordt gebracht van wijzigingen en nieuwe documenten.
De structuur van documenten in de app is gelijk aan de structuur die in Zenya wordt gebruikt.
Herken je dit: je staat bij een apparaat en dient een handeling uit te voeren, maar je weet niet hoe? Je loopt terug naar de computer, logt in, zoekt het document op, onthoudt de benodigde informatie of print het uit en je loopt vervolgens weer terug naar het apparaat om de handeling uit te voeren. Onnodige tijdverspilling, toch? Zeker als dit regelmatig in jouw organisatie voorkomt. Met de Zenya Assist app gaat dit een stuk efficiënter.
De informatie over een apparaat hoeft niet alleen uit tekst te bestaan. Voeg foto’s toe ter verduidelijking en voorkom fouten.
Bedieningsinstructie of onderhoudschecklist nodig? Of wil je een storing melden? Je hebt alles bij de hand door de code te scannen.
Alle informatie die je nodig hebt van het apparaat altijd bij de hand, waar je ook bent en zonder dat je een pc nodig hebt.
Neem vrijblijvend contact op met onze experts. Wij denken graag met je mee.